Promoakce a nižší ceny koše

Zatímco drogistické výrobky výrazně zdražily (o 4,4 %), cena potravinářských výrobků poklesla o 4,3 %. Tomuto stavu jistě pomohl nárůst počtu akčních cen potravin, jenž se v dubnu zvýšil o 8 %. Až 112 Kč mohli spotřebitelé proti březnu ušetřit při nákupech potravin i drogerie v Tesku HM, na opak nejvíce ve sledovaném období zdražil Interspar, kde průměrná hodnota koše vzrostla o 4,4 %, což však mohl způsobit výrazně nižší počet akčních cen (v březnu 47, v dubnu jen 29). Jednoznačně nejvíce akčních nabídek měl v dubnu Kaufland (61), přičemž průměrný počet akčních cen na jeden obchodní řetězec byl 39. Také v dubnu bylo možné nejlevněji nakoupit v Makru (1462 Kč), kterému se v 16. týdnu přiblížil Penny Market s hodnotou nákupního koše 1514,70 Kč. Dalšími levnějšími řetězci byly Tesco v 15. týdnu (1521,50 Kč) a Kaufland také v 15. Týdnu (1529,70 Kč). Duben přinesl opravdu aprílové teploty, a tak spotřebitelům jistě přišel vhod černý čaj Pickwick ranní 25 x 1,75 g, který mohli nejlevněji (19,90 Kč) koupit v 15. Týdnu v Kauflandu. K němu přišly vhod Tatranky, které se daly pořídit už za 4,90 Kč  14. týden v Globusu) a stejně levně je prodávalo v 17. Týdnu také Tesco. Ke konci měsíce se teploty vyšplhaly až k tropické třicítce, a tak spotřebitelé naopak rádi sáhli po vychlazeném pivu Gambrinus za 6,90 Kč (16. týden v Kauflandu nebo 17. týden v Bille). Také Pilsner Urquell mohli výhodně nakoupit za 16,90 Kč v Bille ve 14. týdnu nebo v 16. týdnu v Glo busu. Příjemné zchlazení jistě poskytl nanuk Míša, který se dal nejlevněji koupit v 15. a 16. týdnu v Makru za 8,89 Kč.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010