Outlet Freeport představuje svůj nový vizuální styl

Jejich novou podobu vytvořil grafický designér Petr Skala alias SKÁKALA (mj. jediný český držitel „designérského Oscara“ „Red Dot – Best of the Best“) a Věra Marešová, kterým se zcela podařilo naplnit požadavky centra.

„Zadáním bylo vytvořit moderní originální vizuální styl, který by svým pojetím evokoval svět módy a zároveň velmi dobře fungoval v rámci celého marketingového mixu Freeportu. Velký důraz jsme kladli na produktovou komunikaci a funkci v online prostředí. Tady nás největší změny teprve čekají, “ říká Pavel Hrůza, marketingový manažer Freeport Hatě.

Podle něj je hlavní slabinou obchodních center využívání neefektivních motivů v komunikaci a naopak ignorace toho hlavního, tedy atraktivních produktů i cen. „Všechna obchodní centra se snaží prodávat produkty za atraktivní ceny. Ve svých kampaních však většinou ukazují vše ostatní. Náš nový styl považuji za návrat k podstatě marketingové komunikace,“ dodává.

To potvrzuje i SKÁKALA „Konstrukce nového vizuálního stylu Freeportu je velmi jednoduchá. Pracovali jsme s reálnými výrobky, cenami i značkami a použili nadčasový styl na vysoké estetické úrovni. Vše se také prolíná celou vizuální kulturou Freeportu – od produktové přes image komunikaci až po interní materiály.“ Díky originalitě a použitým prvkům připomínajícím kombinaci retra i moderny je identifikace Freeportu zcela jasná a bez zbytečných příkras podává jasné sdělení Freeportu, tedy kvalitní móda za méně peněz než v běžných obchodech.

Styl je založen na texturách, které umožňují měnit náladu vizuálu a zároveň rafinovaně dokreslit jeho obsah, moderní typografii a fotografií plasticky působících produktů nebo dalších motivů. Je možné jej aplikovat na produktovou komunikaci, budování image i úderné hard-sellové kampaně. Obměna vizuální podoby bude završena spuštěním nového webu na jaře 2014, kde se nový styl komunikace promítne zásadní měrou i do funkcionality.

Nový vizuální koncept má svou důležitou roli i na další komunikační úrovni – jako jediné outletové/obchodní centrum v České republice vzhledem ke své poloze přímo oslovuje velmi diverzifikovanou skupinu – českého i rakouského zákazníka, spádovou oblast i vzdálenější lokality včetně Prahy. „Komunikace s každou z těchto skupin má svá specifika. Nový vizuální styl nám umožňuje velmi dobře a neotřelým způsobem komunikovat kompletní spektrum informací,“ dodává Hrůza.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010