Ocenění TOP In-store realizace měsíce října 2017 získala kampaň Magnum Pinty

722 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc říjen 2017 se vítězem stala realizace Magnum Pinty.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem říjnových realizací se stala u porotců v těsném poměru kampaň Magnum Pinty. Tato vítězná kampaň, která využila velké množství POS materiálů – ECS, BAN, SIB, wobbler, 3D stojnu, ED, CB, podlahovou grafiku a Mega podlahovou grafiku, probíhala v období 16.10.-14.11.2017 v řetězcích Ahold aTesco. Zadavatelem realizace byla společnost UNILEVER ČR, spol. s r. o., realizátorem společnost POS Media Czech Republic s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,1 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 8,2 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,3 bodů.

Říjnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Komplexní řešení, vhodná barevnost odpovídá produktu,“ uvedla Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti.

Prémiová značka s prémiovou komunikací zcela odpovídající pozitioningu značky. Takže jednoznačně ano. Současně možné použít jako vzor pro některé jiné značky – je dobře vidět, že někdy méně (grafiky, textů) je více a lépe,“ ohodnotil vítěznou kampaň Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

 

 Hodnocení všech srpnových realizací

Mne zaujaly dvě realizace svojí nápaditostí, celkovým řešením i barevností odpovídající produktům, a to Magnum a Jagermeister,“ ohodnotila Jitka Vysekalová.

Říjnové realizace opět potvrdily vysokou úroveň POS kampaní. Pěkný, jednoduchý a vše sdělující vizuál měla podle mě kampaň Bonaqua, jejíž celobrand uličky rozhodně nezapadl a uličku příjemně zútulnil. Zajímavé bylo také využití světelných prvků u shelf stopperu Ryzlink Rýnský, který této položkově rozmanité kategorii přitáhl pozornost k výrobku. Po všech stránkách nejhezčí a u mě jednoznačně vítěz bylo podzimní vystavení Jägermeister – z hlediska kreativy, provedení i upoutání pozornosti není co vytknout.,“ uvádí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR.

V tomto měsíci se ukázala zajímavá skutečnost,“ říká Alexandr Stojčev. „Mnoho firem propagujících různé výrobky a používajících různá sdělení využila absolutně stejných nosičů. Což mě vede k úvaze, že nejdřív byl zřejmě nákup médií a až pak kreativa. Správně by pořadí mělo být obráceně tak, aby efektivita sdělení byla co nejvyšší. V rámci této „mediální shody“ pak bych rád vyzdvihl řešení pro Magnum pro jeho vizuální čistotu, efektivitu, 3D objekty. Opravdu velmi dobrá práce...“

 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display,  G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz