Ocenění TOP In-store realizace měsíce listopadu 2017 získala kampaň Zewa Moist

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc listopad 2017 se vítězem stala realizace Zewa Moist.

V tomto měsíci bylo přihlášeno rekordních 12 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Toto kolo soutěžních realizací, které bylo velmi vyrovnané, dosáhlo velmi vysokých hodnot v hodnocení. Celkově deset kampaní z dvanácti (83 %) mělo celkové hodnocení vyšší než hodnotu 7, což by v některých z minulých kol stačilo i na vítězství.

V tomto vysoce hodnoceném soutěžním kole získala u porotců v těsném poměru vítězství kampaň Zewa Moist. Tato vítězná kampaň, která využila kartonový podlahový stojan, probíhala v listopadu 2017 v řetězci Globus ČR. Zadavatelem realizace byla společnost Essity Czech Republic s.r.o., realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,0 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,8 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,2 bodů.

Listopadové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Účelné, zajímavé, odpovídající produktu,“ uvedla k vítězné realizaci Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti.

 

Hodnocení všech srpnových realizací

V listopadu jsme v hodnocení měli sérii kampaní, která se vyznačuje absencí nějaké opravdu špatné realizace. To je jednoznačně velmi dobrá zpráva,“ říká Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Listopad je poznamenán snahou upoutat před vánočními prodeji, a to se odrazilo i na realizacích,“ uvádí Petr Frey. „Nicméně zaznamenal jsem i více menších nestandardních formátů upozorňující na výrobek v kategorii.

Nejvíce mě zaujala prezentace HP Omen svojí výraznou barevností, sladěním tvarů a bareva elegantní zpracování prezentace Tullamore,“ ohodnotila Jitka Vysekalová.

Listopadové kampaně byly opravdu pestré, propracované a komplexní. Objevilo se velké množství zajímavých instalací, takže bylo opravdu těžké vybrat z nich vítěze. Oslovily mě kampaně  Bel, Silan a Kinder, které potvrdily, že v jednoduchosti je krása. Působivé byly také kampaně HP OMEN, Black Fox a Zewa pro své kreativní zpracování a soulad s produktem,“ uvádí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010