Ocenění TOP In-store realizace měsíce května 2017 získala kampaň Mirinda

575 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc květen 2017 se vítězem stala realizace Mirinda.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 7 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem květnových realizací se stala s velmi malým náskokem kampaň Mirinda, která z POS prvků využila Shelfstopper a Mega podlahovou grafiku. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 17.5.-13.6.2017. Zadavatelem realizace byla společnost PEPSICO CZ s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,8 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala také 7,7 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,2 bodů.

Květnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

„Milé, veselé, osvěžující – vzbuzující chuť na produkt,“ zhodnotila vítěznou realizaci prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.

 

Hodnocení všech květnových realizací

„Nejzdařilejší, i když nejnákladnější, jsou celobrandingy uliček, které v téhle měsíční sérii výrazně dominují,“ ohodnotil květnové realizace Petr Frey.

Květnové kampaně se nesly v duchu barev a přinesly oživení a svěžest na prodejní plochu. Nejvíce mě oslovila kampaň Procter&Gamble na výrobky Ariel a Lenor, která z běžně používaných nosičů dokázala díky spojení grafiky dvou značek vytěžit maximum a přinést zase něco nového,“ hodnotí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR. „Mezi další velmi hezké a vydařené kampaně, které si určitě zaslouží zmínku, jsou kampaně PEPSICO Mirinda a L´Oréal Garnier Fructis.“

V tomto měsíci bych rád vyzdvihl kampaň pro Nestlé, která je zajímavá jak z grafického pohledu, tak propracovaná co se týče použití různých médií včetně samotného produktu. Jednoduše čistá práce za kterou by se nemusel stydět žádný klient a žádná agentura,“ řekl o kampaních Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

 „Co mi přijde zajímavé je odklon od používání klasických ATL vizuálů v instoru a reklamy jsou hodně postaveny na zobrazování samotného produktu. Tento způsob sice zjednodušuje přípravu jak samotných materiálů, tak snižuje nároky na pozornost ze strany spotřebitele,“ hodnotí Jitka Vysekalová. „Na druhou stranu ale tímto zadavatelé do určité míry rezignují na budování emocí a asociací s daným produktem.“

 Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz