Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2018 získala kampaň Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan

672 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červen 2018 se vítězem stala realizace Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s velkým náskokem, kampaň Čtyř a dvoupaletové vystavení Captain Morgan, která za POS materiály použila v řetězci Globus čtyřpaletové a dvoupaletové vystavení ze dřeva s pulzujícím červeným osvětlením a dvoupaletové vystavení ve formě lodi s potištěnou plachtou a lanovou sítí. Zadavatelem realizace byla společnost STOCK PLZEŇ – BOŽKOV  s. r.o. a realizátorem společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty rekordní celkovou známku 9,00 bodů z maxima 10 bodů, přičemž vyhrála o 1,16 bodu. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala kampaň ohodnocení 9,0. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci rekordních 9,2 bodu.

 

Červnové realizace hodnotila porota opět v počtu šesti osob, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

 

Hodnocení vítězné realizace

Skvělý nápad a skvělé provedení,“ byl nadšen Václav Koukolíček, ze společnosti TESCO Stores ČR.

Pro Captain Morgan velice originální vystavení,“ konstatuje Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories. „Upoutá jistě pozornost všech nakupujících. Designově povedené, originální. Je těžké předčít onu vítěznou loď z minula…“

 Velmi zdařilé vystavení včetně světelných efektů na prodejně,“ říká Martin Hasalík, člen vedení asociace POPAI CE. „Upoutá pozornost vs. tradičního prvku Capitana a kormidla :-)“

Jednoduše paráda!“ je nadšený Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „A to ve všech směrech – jak kreativně, tak produkčně i co se týče vizibility. Současně je znát, že se zadavatel nebál do vystavení zainvestovat – a udělal dobře. Výsledek stojí za to. Jaká by to byla krása, kdyby podobné věci byly standardem na trhu..

 

Hodnocení všech červnových realizací

Červen přinesl opravdu velkou žeň, která příjemně překvapila svou nápaditostí,“ říká Petr Frey, šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz

Celkově byly velké rozdíly mezi jednotlivými exponáty,“ říká paní Blanka Bukovská. „Na jedné straně zcela bez inovace a krom změny grafiky naprosto standardní upoutávky, na druhé straně velmi náročné, propracované, originály expozice (Captain, Cola),“ říká paní Blanka Bukovská.

Celkové řešení včetně využití materiálů a barev je nápadité, upoutá pozornost,“ hodnotí červnové realizace paní Jitka Vysekalová.

 „Tento měsíc se celkem povedl,“ uvádí Václav Koukolíček. „Pár zajímavých realizací výrazně vyčnívá nad šedým průměrem.“

Nejrozsáhlejší hodnocení měl, stejně jako i v dřívějších měsících soutěže Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic:

„Opět po několika měsících se stalo, že je v přehledu jedna práce, která ční nad všechny ostatní. Tou prací je Captain Morgan a jeho loď v retailu. Je zde vlastně všechno dobře – použité materiály, zpracování, okamžité přiřazení ke značce,…. Dalo by se dlouho pokračovat ve vychvalování. Hodně se mi líbí i nápad Coca-Coly a použití výrazného elementu z TV i pro retail. Škoda, že si zadavatel nekoupil větší plochu, aby vozítka mohla být větší.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

 

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display, G.N.P. spol. s r.o. a společnost Shopper Marketing Prague.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz