Ocenění TOP In-store realizace měsíce června 2017 získala kampaň 4 paletový ostrov JOJO

1456 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červen 2017 se jednoznačným vítězem stala s drtivým náskokem realizace 4 paletový ostrov JOJO.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem červnových realizací se stala u porotců s velkým náskokem kampaň 4 paletový ostrov JOJO, která z POS prvků využila 4 paletovou dekoraci. Tato vítězná kampaň probíhala po celý červen 2017 v řetězci Globus. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko s.r.o., kreativní agenturou atta creative, s.r.o. a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,27 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 8,3 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,5 bodů.

Červnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Veselé, přátelské a zaujme,“ stručně, ale výstižně ohodnotila vítěznou realizaci prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.

Jednoznačně nejbarevnější a nejhravější instalace letošního měsíce,“ ocenil vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Navíc zcela v duchu ATL komunikace. A provedením velmi odlišné od ostatních kampaní. Takže jednoznačně JOJO (a jo jo) a palec nahoru.

 

Hodnocení všech červnových realizací

„Červen přinesl opravdu pestrou sklizeň. Ukázalo se, že velké koncepty jako Big milk a Big shock jsou sice účinné, ale Gambrinus dokázal zaujmout jedním shelf stopperem s jasným vzkaz spotřebiteli. Dilema mi ovšem způsobily i bonbóny JOJO svým skvělým paletovým designem,“ ohodnotil červnové realizace Petr Frey.

I v měsíci červnu vnímám pozitivně velmi vysokou kvalitu provedení POS materiálů,“ hodnotí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR. „V upoutání pozornosti zákazníků podle mě jasně vítězí celobrand uliček, který je pro kampaně hojně a prakticky již rutinně využíván. Z realizovaných kampaní mě pak nejvíce oslovila kampaň Big Milk, Big Shock a redesign kategorie cukrovinek.“

Do hodnocení se čím dál více dostávají realizace s vyšším mediálním budgetem, takže můžeme sledovat přehlídku brandingů celých poboček. Co bylo ještě před rokem překvapivé a člověk tomuto řešení dával velmi vysoká hodnocení. Nyní však již začíná být řešení okoukané a je potřeba pracovat s grafikou. Ne, jen říkat, že v regálu je produkt XY, ale spojit s tím nějakou přidanou hodnotu pro spotřebitele. A to se zatím moc neděje. Proto mě tentokráte potěšily zejména dvě realizace: JOJO, které má paletový ostrůvek, kterého si všimnu z druhého konce obchodu (a bohužel k němu půjdu a pak si budu večer vyčítat, že jsem snědl celý balíček najednou) a Gambrinus, který jediný připravil zajímavý focený vizuál a spotřebiteli v místě prodeje říká něco nového, co buduje vyšší hodnotu produktu,“ řekl o kampaních porotce Alexandr Stojčev.

 Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz