Novým trendem v místě prodeje se stává non FMCG branding

Účel jednotlivých POS médií v supermarketech bývá většinou jasný. Slavobrána vás přivítá a upozorní na značku, kterou máte preferovat. Reklama na nákupním vozíku vám po celou dobu ukazuje na jaký výrobek nemáte zapomenout, 3D stojny a další branding vás nalákají do uličky a shelf stopper zastaví přesně u regálu se zbožím. A pokud je váš krok k výrobku ještě nejistý, nasměruje ho tam i podlahová grafika.

Nicméně pokud, jako značka, v supermarketu zrovna nic neprodáváte, má smysl tam být a inzerovat? Sledujeme trend, kdy prostředí retailových řetězců začínají, častěji než dříve, využívat značky, které s FMCG produkty nemají příliš společného. Jedná se hlavně o finanční služby, cestovní kanceláře nebo prodejce aut. Objevuje se ale také reklama na televizní pořady a filmy.

Z marketingového hlediska je evidentní, že supermarkety a zejména hypermarkety jsou prostředím, kde se koncentrují preferované cílové skupiny spotřebitelů, a tak je možno je zde opakovaně zasáhnout. Navíc služby, jako jsou například kreditní karty, mají už s nákupem i přímou souvislost.

V rámci řetězců, které působí v České republice jsme zaznamenali komunikaci především těchto značek a produktů: Česká spořitelna, Fiat, Peugeot, O2, Vodafone, Panadol, DVD Harry Potter nebo VISA.

-redakce-

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010