Nový projekt Svetochutnavek.cz pomáhá zákazníkům v rozhodování

Svetochutnavek.cz je novým webem pro zákazníky, kteří chtějí vědět, co kupují, rádi testují nové věci, hodnotí kvalitu zboží, nebo soutěží. Prostě jsou aktivní ve všem, co dnes k nakupování patří. Web poskytuje informace o probíhajících ochutnávkách v řetězcích, jako jsou Ahold, nebo Tesco a nejen to. Web disponuje kalendářem ochutnávek, dle kterého si zákazníci mohou naplánovat vyzkoušení výrobku ještě před koupí, ale i informace o výrobcích či proběhlých ochutnávkách a další zajímavosti jako je Promo kupón.

Svět ochutnávek je projektem společnosti POS Media Czech Republic, s. r. o., divize POS Services a agentury Shopper Marketing Prague, s. r. o., který si dává za cíl rozšířit povědomí o odvětví in-store marketingu v oblasti hostess promotions, merchandisingu a rezervaci ochutnávek pro obchodní jednotky Tesco a Ahold. Projekt má nicméně sloužit hlavně koncovým spotřebitelů a pomoci jim s výběrem zboží.

Největšími lákadly webu www.svetochutnavek.cz jsou Kalendář ochutnávek a Promo kupón. V kalendáři ochutnávek zákazníci mohou dle města, kde plánují nákup, nalézt termíny nejbližších ochutnávek a podle toho naplánovat své nákupy. Zákazníci řetězců Ahold a Tesco by neměli zapomenout sledovat ani sekci Promo kupón, kde naleznou speciální kupony k vytištění, které opravňují zákazníky k využití specifických výhod přímo v místě prodeje. Dalším obsahem webu jsou pravidelně aktualizované sekce o výrobcích prezentovaných v ochutnávkách, můžete zde ale najít i rozhovory se zástupci firem nebo zajímavosti z oboru. Pravidelně bude vyhlašována i vítězná realizace ochutnávky měsíce, kterou vybere odborná porota.

„Z projektu jsem nadšen, přináší totiž nové možnosti komunikace v in-store marketingu, který se nyní odehrával hlavně na plochách supermarketů. Svět ochutnávek, se vším, co připravujeme, poskytuje nový prostor pro vzájemnou komunikaci a interakci do on-line světa, kde současný zákazník tráví velkou část svého času,“ říká Radek Kounický z POS Media Czech Republic, s. r. o.  Petr Frey z agentury Shopper Marketing Prague, s. r. o. dodává „Celý projekt byl spuštěn 8. 4. 2016 a již za první dny evidujeme vysoký zájem na stránkách i  na sociální síti Facebook. Již druhý den jsme zde evidovali přes 100 fanoušků získaných přirozeným šířením. Největší podíl fanoušků, téměř ¾ všech, jsou mladé ženy v produktivním věku.“

Info web www.svetochutnavek.cz, včetně jeho facebook stránek, je primárně určený B2C segmentu a je propojen i s dříve spuštěným projektem www.mistoprodeje.cz. Tento je zaměřen na zvýšení informovanosti a povědomí o oboru marketingu v místě prodeje a určený hlavně odborníkům a B2B segmentu. Stejně jako u Světa ochutnávek je jeho řízením pověřená společnost Shopper Marketing Prague, s. r. o.

 promokupon

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010