Nové In store kampaně za měsíc říjen

V redakci portálu Místo prodeje.cz, který každý měsíc vyhlašuje nejlepší in store realizaci, se sešlo 25 nově nominovaných kampaní, které proběhly v měsící říjnu. Zadavatelé zacílili hlavně na návštěvníky řetězců Tesco a Albert. Ze značek se nejvíce na kupující, během října,  snažily v FMCG zapůsobit značky Nestlé, Knorr nebo Mattoni. V segmentu kosmetiky pak hlavně Loréal a Coty. Z piv se v říjnu více předvedli Heineken a Budvar.

Co se týče použitých médií zanamenali jsme poměrně pestrou paletu formátů, a to od klasického wobbleru až po dotykovou obrazovku tisknoucí recepty. Která z těchto in store realizací si odnese označení jako ta nejlepší v měsíci říjnu, nyní těžko odhadovat. Tento týden začne kampaně hodnotit naše odborná porota, a tak si počkejme na její verdikt. Nicméně, zkuste si tipnout i vy. Všech zmíněných 25 říjnových kampaní je k dispozici v rubrice Realizace v ČR.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010