Nepřehlédnutelný Haspro POE Display Range od britského Displayplanu
Britská agentura Displayplan vytvořila pro výrobce dětských cukrovinek Hasbro poutavou škálu různých POE (Point of Emotion) displejů, které již svým nasazením v prodejně získávají pozornost nejen malých návštěvníků. Tyto interaktivní displeje přenášení také plno emocí a zážitků.
Skvělým nápadem bylo propojení jednotlivých displejů nejen s umístěnými výrobky, ale také s interaktivními vitrínami a obrazovkami. A to vše v poutavé a hravé podobě, navíc ve výšce dětských očí.
Specifikace celé kampaně:
Zadavatel reklamy: Haspro
Klient: Haspro
Produkt: dětské cukrovinky
Kreativní agentura: Displayplan, UK
POS nosič: POE display, interaktivní vitríny, obrazovky
Datum kampaně: 2016
- 6 značkových sad Hasbro
- 8 070 značkových uliček
- 1 575 obchodů
- 93 maloobchodníků
- 22 zemí
- 885 370 vyrobených dílů
- 8 275 člověkohodin při celé instalaci
- 9 měsíců na výrobu a celou instalaci
Zdroj a foto: displayplan.com