Nekupujte zajíce v pytli! Ochutnejte, než si vyberete!

Tesco přichází s novou službou, kdy zákazníci mají možnost ochutnat ovoce a zeleninu přímo na obchodě a sami se přesvědčit o jejich kvalitě a čerstvosti.

Kvalita a čerstvost potravin je při nakupování jeden z nejdůležitějších faktorů. Dobře si to uvědomuje i společnost Tesco, a proto svým zákazníkům nabízí možnost ochutnat vybrané druhy ovoce a zeleniny přímo v obchodě. Ochutnávky probíhají  na více než 80 hypermarketech*  a všech obchodních domech.

Dodnes  zákazníci nemívali možnost nahlédnout pod povrch zeleniny a ovoce nebo je dokonce ochutnat. Díky obchodnímu řetězci Tesco se časy mění. Jako první v České republice a dalších zemích, kde působí, takovouto novinku představuje.

V oddělení ovoce a zeleniny bude každý všední den mezi 14:00 – 18:00 a v sobotních dopoledních hodinách ochutnávací stánek, kde zákazníci budou moci vyzkoušet vybrané ovoce a zeleninu dle sezony a  zároveň mohou získat recepty či tipy, jak nejlépe produkty upravovat.

Každé dva týdny se zákazníci mohou těšit na nové produkty, které se budou obměňovat na základě sezónnosti. Poprvé budou moci ochutnat žlutý meloun a  Sunstream rajčata z řady Tesco finest.

Zákazníci se dozvědí více o jejich původu a získají tipy na přípravu různých pokrmů či zdravých svačin pro děti. V letních měsících přibudou ochutnávky exotického ovoce nebo produkty od našich lokálních dodavatelů, například  jahody, nektarinky nebo broskve.

„Stánky, kde můžete ochutnat čersvé ovoce a zeleninu jsou první svého druhu a je to jednoduchý způsob, jak mohou naši zákazníci ověřit kvalitu a chuť vybraných produktů přímo v obchodě,” ríká Adrienn Kurucz, ředitelka inovací a vlastních značek společnosti Tesco pro střední Evropu,“ a dodává: “Díky této novince mohou zákazníci ve více než 340 obchodech Tesco po střední Evropě učinit rozhodnutí založeno nejen na vzhledu proudktu, ale i na jeho kvalitě a chuti.”

Ochutnávkové stánky jsou jedním z mnoha způsobů, jak může prodejce svým zákazníkům poradit a dát možnost okusit chutné, zdravé  a  kvalitní produkty. Společnost Tesco rozšiřuje a doplňuje nabídku čerstvého ovoce a zeleniny a na kvalitu a čerstvost neustále dohlíží proškolený personál obchodu. Aby Tesco ještě více podpořilo zdravý životní styl, získá zákazník za každý nákup ovoce a zeleniny v průběhu června dvojnásobek Clubcard bodů.

 

Pozn: *Akce probíhá na všech hypermarketech vyjímaje Klášterec, Chotěboř, Přelouč, Mohelnice a Hostivice.

 

Zdroj a foto: Tesco

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010