Mají barvy v designu značek vážně tak významnou roli?

Když brazilský grafický designér Paula Rúpolo získal zakázku na vytvoření loga jedné lokální značky nápojů, rozhodl se provést výzkum a prozkoumat roli, kterou hraje v designu značky a loga její barevnost. Prostřednictvím svého výzkumu doufal, že lépe porozumí skutečnostem, jak barva ovlivňuje spotřebitelská rozhodnutí.

 Ve svém výzkumu Rúpolo použil 20 log významných světových společností a vyměnil jejich barvy s jejich největším konkurentem. Výsledky jsou velmi zajímavé. Jak můžete vidět z níže uvedených příkladů, barva skutečně výrazně ovlivňuje image značky. Například kultovní zelené logo společnosti Starbucks vypadá skutečně velmi nezvykle na logu Dunkin‘ Donuts a naopak.

Zadívejte se níže na měnící se barevnost log a můžete si sami vyhodnotit, jak na vás tato změna barev působí.

Zdroj a foto:   creativeguerrillamarketing.com, pixabay.com

Grafika je převzata z blogu: https://blog.printsome.com/brand-colour-swap-2/

 

1 - Starbucks Dunkin

2 - Canon-Nikon-Brand-Colour-Swap

3 - Ebay-Amazon-Brand-Colour-Swap

4 - Fedex-UPS-Brand-Colour-Swap

5 - Heineken-Budwiser-Brand-Colour-Swap

6 - Oral-B-Colgate-Brand-Colour-Swap

7 - Playmobil-Lego-Brand-Colour-Swap

8 - Real-Madrid-Barcelona-Brand-Colour-Swap

9 - RedBull-Monster-Brand-Colour-Swap

10 - Sprite-7-up-Brand-Colour-Swap

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010