KFC mění chutě, ke kuřeti začne nabízet lívance

Nové stolky
přidává čerstvě do pobočky na Václavském náměstí a v ní strávníkům nabídne nový
způsob obsluhy, který odděluje objednávku jídla od vlastního výdeje.

„Systém
zlepší organizaci prodeje a zrychlí obsluhu každého jednotlivého zákazníka. Odráží
taktéž nejnovější trendy v tomto odvětví, kdy je kladen důraz na masivnější
rozvoj nových informačních a komunikačních technologií,“ říká Petr Novák,
oblastní manažer KFC. Každá nová restaurace už podle něj bude fungovat tímto
způsobem.

V posledních letech se společnost AmRest,
které síť KFC patří, zaměřila na posilování jejích poboček v regionech.
„Během posledních dvou let jsme otevřeli jedenáct nových restaurací
pokrývajících zejména hlavní dálniční tahy a regionální města Prostějov, Opavu
a Chomutov,“ uvedl Libor Hubík, provozní ředitel KFC a jednatel AmRest.

Letos podle něj
řetězec naroste o dvě další restaurace v Teplicích a v Mostě a v dalších letech
by se měl rozšiřovat o tři až pět poboček ročně.

Snídaně mají
přilákat nové zákazníky a staré naučit na nové chutě

„Zaměříme se
na expanzi do menších měst, která jsou pro nás z hlediska klientely zajímavá.
Je to pro nás někdy lepší, než investovat miliony do obnovy méně výhodných
poboček,“ uvedl k expanzi Hubík s tím, že řetězec po letech opouští svou
„první dítě“ ve Vodičkově ulici, protože se nedohodl s Prahou 1 na
výhodných podmínkách pro další pronájem. Provoz v ní ukončil loni v říjnu.

Vedle dalších
poboček chce řetězec rozšiřovat i svůj sortiment. Klasické kuře tak chce
doplnit i o sendviče se šunkou, toasty, vaječné omelety, párky, klobásy, ale i
lívance s borůvkami.

„Tato jídla
budeme mít v ranní nabídce. Chceme tak oslovit jednak stávající klienty a
nabídnout jim něco nového, ale i nové lidi, kteří kolem našich poboček chodí
jen ráno a dali by si třeba něco sladkého k snídani,“ vysvětluje strategii
firmy Karolína Alaxinová, brand manažerka KFC pro ČR.

KFC od loňského
května testuje oblíbenost těchto jídel v pobočce v Dejvicích a letos chce
snídaně rozšířit do dalších dvou míst v Praze. „Následně plánujeme další
expanzi snídaní až do deseti poboček v republice,“ dodala.

Řetězcem prošly
desítky tun potravin a miliony litrů tekutin

KFC za dvacet let
v České republice obsloužil 160 milionů strávníků, připravil jim víc než 30
tisíc tun kuřecího masa, spotřeboval 25 tisíc tun brambor na hranolky, deset
tisíc tun zeleniny na saláty a nalil jim téměř 80 milionů litrů nápojů. V
řadách jeho zaměstnanců se v postupně budovaných 65 pobočkách vystřídalo za tu
dobu 25 tisíc zaměstnanců.

Jeho rival,
společnosti McDonald’s, má však v zemi silnější postavení. Na konci roku 2013
provozoval 93 restaurací, tedy téměř o třetinu víc než KFC, obsloužil 58
milionů lidí, tedy téměř třetinu celkového počtu zákazníků KFC obsloužených za
dvě dekády, a zaměstnával víc než 5 200 lidí, tedy víc než pětinu všech
pracovníků, kteří prošli KFC za dobu jeho působení v zemi. Tržby hamburgerové
jedničky přesáhly loni čtyři miliardy korun, KFC tržby nezveřejnil.

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010