Interaktivní projekt společnosti Authentica opět zabodoval v zahraničí

156 zobrazení

Na veletrhu EuroShop v Düsseldorfu získal interaktivní projekt Střelnice Nerf od společnosti Authentica zlato v soutěži POPAI DACH AWARDS 2017. 

První interaktivní střelnici Nerf vyrobila agentura Authentica pro společnost Hasbro Schweiz v roce 2015. Od té doby již nacestovala tisíce kilometrů a nesčetněkrát se rozblikala při zásahu terče v různých částech Švýcarska. Slouží totiž jako nepřehlédnutelný poutač v rámci prezentačních road show a z dálky láká děti i dospělé, aby prověřili svou přesnou mušku při střelbě z plastových pistolí s pěnovými šipkami. V České republice ji mohou zájemci vyzkoušet například v hračkářství Hamleys v Praze.

U příležitosti veletrhu EuroShop v Düsseldorfu výrobci přihlásili střelnici do soutěže POPAI DACH Awards 2017, kde mezi dalšími POS exponáty z německého trhu zabodovala a získala přímo ocenění nejvyšší. Navíc s ohledem na skutečnost, že je střelnice již více než 2 roky v plném nasazení a pod obrovskou zátěží, jeví se toto vítězství ještě cennější.

 

 

 

 

Zdroj a foto: POPAI CE, Authentica