Globus zvolil novou marketingovou strategii

Nové a přehlednější webové stránky spustil tento týden
hypermarket Globus. „Stránky odpovídají nové marketingové strategii, která se
soustředí na propagaci vlastních výrobků v oddělení řeznictví a pekařství.
Globus je totiž jediným řetězcem v České republice, který maso bourá a dále
zpracovává kompletně ve vlastní režii. Totéž se týká výroby pečiva a
cukrářských produktů,“ informuje tisková mluvčí řetězce Pavla Hobíková.

Globus chce pomocí webových stránek oslovovat stávající i
potenciální koncové zákazníky a komunikovat několik základních benefitů.
„Výrobu z obou oddělení máme zcela ve vlastních rukou, čímž se zřetelně
odlišujeme od ostatních hypermarketů na českém trhu. Chléb i pečivo vyrábíme
tradičním řemeslným postupem, nerozpékáme zmražené polotovary. Nepoužíváme
žádné náhražky, kvalitní suroviny bereme od drobných i větších českých
pěstitelů a farmářů, které dlouhodobě podporujeme. Maso si sami bouráme přímo
na prodejně a každý den pro zákazníky připravujeme čerstvé masné i uzenářské výrobky,“
upřesňuje mluvčí Globusu Pavla Hobíková.

Webové stránky dále informují o zajímavých novinkách v
sortimentu, akčních nabídkách na jednotlivých prodejnách, jídelním lístku
restaurace Globus, doplňkových službách (např. rozvoz zboží, myčka) a různých
aktualitách. Web se přizpůsobuje zařízení, na kterém si jej lidé prohlíží, ať
už je to například tablet nebo mobil.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010