Petr Bezányi nově vede marketing pracích prostředků v Henkelu

Novým marketingovým manažerem divize Pracích a čisticích prostředků pro Henkel ČR/SR se od letošního července stal Petr Bezányi, který se po několika letech strávených ve vídeňské centrále vrací zpět do České republiky. 

Petr Bezányi začínal v Henkelu v oddělení marketingu, kde měl na starosti například značky Persil nebo Bref. Později se přesunul do centrály pro střední a východní Evropu ve Vídni a pracoval kromě marketingu také v oddělení Category Managementu, naposled pak řídil aktivity značky Bref pro celý region.

Petr Bezányi je ženatý a má dvě děti, mluví anglicky a německy.

Dosavadní marketingová manažerka Jana Očadlíková se po téměř dvaceti letech v českém Henkelu přesouvá do vídeňské centrály pro region střední a východní Evropy, kde bude působit ve strategickém marketingu pro prostředky na mytí nádobí v myčkách Somat.

jana očadlíková - strategie

 

Zdroj: zboziaprodej.cz

Foto: mam.ihned.cz, strategie.e15.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010