MAKRO posiluje komunikaci na sociálních sítích s Martinou Žemličkovou
MAKRO posiluje komunikaci na sociálních sítích. Na pozici Social Media & Content Specialist nastoupila Martina Žemličková.
O sociální média společností MAKRO ČR a METRO SK se nyní stará Martina Žemličková. Jejím úkolem na nově vytvořené pozici je příprava obsahu, správa kampaní a péče o zákazníky na sociálních sítích těchto velkoobchodů, zejména na Facebooku, Twitteru a Instagramu.
Do MAKRO přišla Martina Žemličková z digitální agentury Dark Side, ve které měla na starosti, jako Account Managerka, digitální komunikaci a věrnostní program Centra Černý Most. Vedla zde kampaň pro Calvin Klein (COTY), tvořila obsah na Instagram pro Lentilky a starala se o sociální sítě Zásilkovny. Začínala jako PR Executive ve stejné agentuře, kdy jejím hlavním projektem bylo kompletní zajištění pilotního ročníku soutěže CBRE Zasedačka roku.
Martina Žemličková vystudovala Marketingovou komunikaci a public relations na Univerzitě Karlově v Praze.
Ve volném čase nejraději cestuje za jídlem po České republice i do zahraničí.
Zdroj: METRO/MAKRO Cash & Carry
Foto: LinkedIn, pixabay
Koláž: redakce