Nakupování zítřka začíná již dnes

V duchu tohoto motta proběhlo v Praze obchodní setkání Wanzl Days, na kterém se zákazníci seznámili s funkčním systémem pro digitalizaci prodejen Wanzl Connect.

Speciální prezentační stánek, který obsahoval všechny části systému Wanzl Connect (viz. dále), předváděl českým zákazníkům člověk nejpovolanější –  Andreas Starzmann, ředitel divize Digital Office, která stojí za úspěšným vývojem tohoto produktu.

Softwarová architektura zaujala zástupce nejen mezinárodních, ale i národních řetězců. Líbila se jim možnost pořízení jednotlivých modulů, přesně podle potřeb konkrétní prodejny. Oceňovali příklady z praxe pana Starzmanna, který předával své zkušenosti i  překvapivé výsledky z testovacích projektů a první úspěšné instalace v největším nákupním centru Švýcarska. Možnost analýzy toku zákazníků stejně jako optimalizace nasazení personálu stály v popředí zájmu.

„Velmi mě potěšily veskrze pozitivní ohlasy našich obchodních partnerů na Wanzl Connect. Pro mnohé je to aktuální téma a náš systém jim pomohl podívat se do budoucnosti a pochopit, kam až se dá dojít. Očekávám, že se podaří postoupit o krok dál – k testovacímu projektu u některého z našich partnerů,“ říká Mgr. Tomáš Trávníček, obchodní ředitel divize Retail System.

Wanzl Connect ukázal českým zákazníkům cestu, jak proměnit své kamenné prodejny na efektivně fungující obchody opírající se o sběr dat a přesnou analytiku. Díky možnosti zakoupení jednotlivých modulů dochází ke snížení nákladů na pořízení při zachování možnosti pozdějšího rozšíření o další služby. Zákazník se navíc může opřít o testovací projekt, který mu přinese jasnou představu o přínosech a výhodách nabízeného řešení. Wanzl Connect je dále vyvíjen na základě konkrétních požadavků zákazníků, čímž se zvyšuje jeho variabilita a šíře použití. Vše opřené o postřehy z praxe.

Wanzl Connect: Softwarová architektura řídí všechny procesy v prodejně a sbírá užitečná zákaznická data*, což umožňuje maloobchodníkům udělat nakupovaní v jejich prodejně co nejpříjemnější. Pro zákazníky vytváří aplikace wanzl connect nákupní seznamy, které jsou přizpůsobeny jejich životnímu stylu a obsahují relevantní nabídky, preferované značky a aktuální ceny.

*Nejedná se o osobní data.

  • Monitorování zásob: Inteligentní vozík nebo koš, který je vybaven RFID čipem, přepravuje zboží a poskytuje důležité informace o zákaznících, jako je trasa, kterou zákazník prochází skrz obchod, délka návštěvy, preferované produkty a tržby vozíků. Technologie RFID může být také použita k měření stavu vozíků v parkboxech a stanicích pro nákupní košíky, takže jich pro zákazníky bude vždy dostatek. Současně toto řešení pomáhá zabránit odcizení zboží, vozíků a košíků.
  • Store Management: Modul Store Manager je softwarové, informační, komunikační a řídící centrum pro manažery prodejny. Shromažďuje všechny data do jedné platformy, což usnadňuje inteligentní řízení pobočky. Manažer prodejny monitoruje všechny Wanzl produkty a jakékoli další připojené zařízení, jako jsou chladničky, automaty na vratné obaly, světla, atd. – bez ohledu na výrobce.
  • Analytika: Pro maloobchodníky je inteligentní nákupní vozík s RFID čipem jako pohyblivý sběrač informací. Poskytuje data o tocích zákazníků a využívá svého propojení na systém pro výpočet míry konverze kampaní. RFID vozík je datový profík pokud jde o benchmarking. Umí posílit umístění produktu v místě prodeje a podporovat efektivní plánování zaměstnanců pro co nejlepší zákaznický servis. Nástroj také obsahuje doporučení pro údržbu, např. pro vozíky, takže všechny služby běží hladce. To vše dohromady vytváří přehlednou prodejnu.

Doporučení: Modul užitečných tipů a doporučení ohledně úrovně kapacity a využití personálu, které jsou ideálně přizpůsobeny zákaznické návštěvnosti.

 

Zdroj a foto: Wanzl

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010